søndag 16. juli 2017

Nå går turen videre til Fevik, nærmere bestemt Bagatell camping - en plass en BARE MÅ TILBAKE TIL 😊😊😊😊 her skal vi være i 4 dager, vi falt for plassen med en gang vi kom så her skal skuldrene senkes og vi skal nyte livet.
 Etter at teltet er satt opp og alt er rigget til, er det på tide med middag og i dag er det kotteletter som står på menyen med kokte poteter og saus. Det smakte godt 😊
 Pappa har gått for å fiske og jeg fikk ikke lov å være med - jeg som er vant med fisketurer ble veldig lei meg og satt å gråt så mamma måtte gå en tur med meg, slik at jeg så hvor pappa var 
 Vi gikk lang promenaden som er laget langs med hele vannkanten (som er flere hundre meter lang). Her står folk å fisker til alle døgnets tider og jeg fikk være igjen når vi fant pappa, og da ble livet ok igjen 🐶🐶🐶🐶 



 Jeg oppfører meg og er helt rolig - bare jeg får være med er livet herlig🐶😆😆😆


 Kveldsstemning - vakkert bare å sitte å nyte
 Etter en dagstur til Arendal ble det reker og krabbeskjell på menyen



skål kjæresten min og bon apetitt 


 Vårt siste måltid ved Bagatell camping - hit må vi tilbake - på menyen er det fra grillen potetbåter, kylling, saus og salat og selvfølgelig noe godt i glasset 😀😬

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar